روش نقد و ارزیابی اثرعلمی ویژه ارزیابان مقالات پایانی سطح دو
بر اساس راهبردهای 5 ساله معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران و با هدف توانمندسازی اساتید ارزیاب مقالات پایانی و آثار جشنواره ای طلاب و همسان سازی ارزیابی ها، معاونت پژوهش استان البرز از طریق آزمون مهارت سنجی و سطح بندی اساتید ارزیاب، دوره تئوری و عملی « روش نقد و ارزیابی اثرعلمی» را در دو روز باحضور 3 استاد برجسته استانی به صورت کارگاهی برگزار نمود.
در این دوره 57 نفر از اساتید ارزیاب و اعضای کارگروه مقالات پایانی مدارس شرکت نمودند.
طبق تعیین سطح انجام شده 30 نفر از اساتید در کارگاه اول شرکت نموده و 27 نفر از اساتید در کارگاه دوم که در سال جدید برگزار می شود شرکت خواهند کرد.
در این کارگاه اساتید علاوه بر آشنایی با نکات مهم ارزیابی، به صورت کارگاهی نیز به ارزیابی چند نمونه از مقالات طلاب پرداختند.